Інсталяція Xubuntu 14.04 з iso образу за допомогою grub4dos

В даній статті я коротко опишу процес інсталяції Xubuntu 14.04 за допомогою образу інсталяційного диску xubuntu-14.04.1-desktop-i386.iso, не записуючи даний образ ні на DVD, ні на FlashDrive. Я не хотів записувати даний образ, мені потрібно було просто встановити систему і все. Чому я використовую для встановлення grub4dos? У мене уже є готова завантажувальна флешка з grub4dos. Тому я вирішив її використати. Я не буду вдаватися в подробиці створення завантажувальної флешки з grub4dos, тому для роботи даної інструкції потрібно, щоб флешка уже була готова.

УВАГА!

Перший мій варіант встановлення, коли образ диску Xubuntu розміщується на жорсткому диску не спрацював, тому що інсталятор завжди хотів розмонтувати усі розділи диску, який був вказаний як диск для встановлення. Тому потрібно файл образ розмістити на флешці. Його розмір приблизно 1Гб. Звертаю увагу, що я встановлював 32 розрядну систему.

Отже підготовка до встановлення.
1. Скачати інсталяційний образ Xubuntu. (xubuntu-14.04.1-desktop-i386.iso)
2. Скопіювати цей образ на вашу завантажувальну флешку з grub4dos.
3. Особливістю даного способу є те, що я завантажую за допомогою grub4dos не цілий образ (на комп'ютері куди я встановлював Xubuntu  просто 1 Гб оперативи і образ не завантажувався, не поміщався в оперативці), а лише ядро та віртуальну файлову систему, тому в корені флешки, де лежить образ xubuntu-14.04.1-desktop-i386.iso потрібно створити таку структуру каталогів і витягнути з ISO образу потрібні файли. Отже
       3.1. Створюємо каталог в корені флешки xubuntu
       3.2. В каталозі xubuntu створюємо каталоги casper i preseed
       3.3. За допомогою архіватора витягуємо з ISO файли casper/vmlinuz, casper/initrd.lz,
preseed/ubuntu.seed.
       3.4.  Кладемо ці файли у відповідні теки на флешці.

4. Внесимо зміни в файл налаштувань grub4dos menu.lst
title install xubuntu
root (hd0,0)
kernel /xubuntu/casper/vmlinuz file=/xubuntu/preseed/ubuntu.seed boot=casper iso-scan/filename=/xubuntu-14.04.1-desktop-i386.iso quiet splash --
initrd /xubuntu/casper/initrd.lz

Якщо все зробили правильно можна спробувати завантажитись з флешки і вибрати пункт меню  install xubuntu. Якщо все пройшло вдало і ви отримали робочий стіл Xubuntu можна приступати до інсталяції. На цьому все.
Щасти Вам.

Comments

Popular posts from this blog

Відновлення роботи роботи роутера Linksys WRT54G3G-ST після невдалого обновлення прошивки.

Docker certbor autoreNEW cert cron job

VirtualBOX і завантаження в віртуальній машині із завантажувальної флешки